3 važne stvari na LinkedIn profilu da povećaš broj klijenata

Martina Raskaj, Biztique 2023 LinkedIn Consultant #2

 

Ako si u poduzetničkim vodama i želiš povećati broj klijenata putem LinkedIna, profil je centralno mjesto od kojeg kreće tvoja priča. Kakav god trag da ostaviš na ovoj poslovnoj društvenoj mreži (lajk, komentar, post), ljudi koji te ne znaju će htjeti saznati više o tebi. Zato LinkedIn profil ima jednu od najvažnijih uloga jer će te predstaviti tvojem idealnom klijentu kao rješenje njegovog problema.

Ovo su 3 najvažnije stvari za promijeniti na LinkedIn profilu da povećaš broj klijenata:

Kako urediti LinkedIn background fotografiju

Background ili cover fotografija je kao tvoj jumbo plakat, ali koji možeš koristiti samo za sebe, cijelo vrijeme i to još potpuno besplatno! To je prva stvar koju tvoji potencijalni klijenti vide na LinkedIn profilu. Dobro je onda upotrijebiti je na najbolji mogući način i da zainteresiraš posjetitelja za nastavak čitanja.

Ideje što možeš staviti na svoju background fotografiju:

  • obećanje ili tzv. pitch (tko si, koji problem rješavaš i kojoj ciljnoj grupi)
  • reference
  • recenzije zadovoljnih klijenata
  • ostvareni rezultati tvojih klijenata
  • broj klijenata
  • logo
  • lista usluga
  • vrste klijenata, tj. s kim radiš
  • hashtagovi za praćenje tvojih postova
  • freebies, tj. besplatni materijali
  • web stranica
  • e-mail adresa
  • link na besplatne konzultacije itd.

Ono što već na početku može pretvoriti tvojeg potencijalnog klijenta u angažiranog potencijalnog klijenta je dobar poziv na akciju. To može biti npr. da preuzme tvoj eBook, da se prijavi na radionicu, posjeti tvoj web, pretplati se na tvoj newsletter i slično.

Odaberi par stvari za koje smatraš da su ključne kao prve informacije tvojem idealnom klijentu. Neka im bude motivacija da nastave skrolati, još više te upoznati i na kraju stupiti u kontakt s tobom.

Kako napisati Headline na LinkedInu

Headline je jedna od najvažnijih stvari na tvojem LinkedIn profilu za tvoju što bolju promociju. Vidljiv je kad napišeš komentar na nečiji post ili objaviš svoj, a također pomaže i tvojem rangiranju na Googleu.

Preporučuje se da je napisan na engleskom jeziku, no po želji ga možeš napisati i na hrvatskom. Pritom na engleskom ostavi samo nazive svojih radnih uloga (npr. Consultant, Coach, Web designer, Photographer…) jer većina ljudi preko Search opcije pretražuje na stranom jeziku.

Primjer što možeš napisai u svoj Headline da jasno i precizno govori o tebi:

  • radna uloga
  • obećanje ili tzv. pitch
  • ključne riječi iz tvoje branše kojom se baviš
  • najbolji rezultati tvojih klijenata
  • certifikati vezani uz tvoje poslovanje
  • tvoja misija ili vizija
  • nešto osobno po želji (npr. Chocolate lover, Dog person, Lego fan…)
  • emotikoni ako su tvoj stil i želiš uvesti malo kreative i boje 🙂

Što napisati u LinkedIn About sekciju

About sekcija na tvojem LinkedIn profilu je idealna prilika za ispričati više o tome kako možeš pomoći svojem idealnom klijentu. On/ona neka bude u prvom planu i sazna sve bitne podatke za što jednostavniju odluku o idućem koraku – rezervaciji besplatnih konzultacija s tobom, slanju poruke u inbox, kupovini tvoje usluge ili proizvoda.

Da cijeli tekst izgleda što privlačnije, vizualno i sadržajno, manje koristi dugačke rečenice, a više kratke i sažete te natuknice. Emotikone dodaj po želji da cijela sekcija bude vizualno ljepša.

U About sekciju možeš dodati neke od sljedećih opcija:

  • obećanje ili tzv. pitch
  • nekoliko rečenica o sebi
  • vrste klijenata s kojima radiš
  • lista usluga
  • po čemu si jedinstven/a na tržištu
  • rezultati tvojih klijenata
  • broj zadovoljnih klijenata
  • recenzije
  • nešto osobno po želji
  • link za dowlonad besplatnog promo materijala
  • e-mail
  • web stranica
  • link na nešto drugo što će pojačati povjerenje tvojeg idealnog klijenta.

 

Background fotografija, Headline i About sekcija neka budu ono što će uliti povjerenje u tvojeg idealnog klijenta, zainteresirati ga za suradnju te na kraju istu i ostvariti. Sekcije su to koje mogu pokazati tvoju stručnost, profesionalnost, rezultate, jedinstvenost, razumijevanje i želju za rješavanjem problema kojeg tvoja ciljna grupa ima.

Ako želiš BESPLATNO pretvoriti svoj LinkedIn profil u magnet za klijente, pridruži se izazovu za samozaposlene OVDJE!