Ako si samozaposlena osoba ili ona koja tek planira uploviti u poduzetničke vode sa svojom uslugom, te želiš proširiti svoju bazu klijenata i povećati svoj prihod, na pravom si mjestu. LinkedIn ima veliki potencijal za povezivanje s idealnim klijentima i izgradnju još uspješnijeg poslovanja.
Moje ime je Martina Raškaj i konzultantica sam za LinkedIn. U više od 6 godina surađivala sam s preko 450 klijenata, što iz Hrvatske i regije, što s klijentima diljem Europe i svijeta. Samozaposlene koji nude usluge učim kako privući bolje klijente putem LinkedIna tako da više nikad ne brinu o njihovom nedostatku.
Pomagala sam već ljudima poput tebe koji su mislili da nemaju vremena za LinkedIn, ne znaju dovoljno da redovito pišu objave te su se osjećali nesigurno, demotivirajuće i gubili su samopouzdanje. Glavni razlog zbog čega rade sa mnom jest što dobiju općenito i konkretno znanje za svoj biznis kako izgraditi osobni brand i pronaći klijente.
Mnogi se stručnjaci suočavaju s ovim izazovom da jasno i precizno prikažu tko su i pretvore svoje kontakte u klijente. Puno njih se ne zna organizirati i odrediti prioritete kako bi pronašli vrijeme za promociju i privlačenje klijenata putem LinkedIna. Nisu konzistentni s objavama, nedostaje im ključnih aktivnosti koje donose rezultate ili pak ništa ne rade jer ne znaju odakle početi.
Sve što ti treba su stvari koje stvarno funkcioniraju
Ako imaš sve ove stvari – i ono najvažnije – redovito i konzistentno primjenjuješ sve navedeno, garantiram da ćeš povećati broj svojih klijenata i prodaju! Moji klijenti Ana, Martina i Tin naučili su kako privući svoje idealne klijente, a neki od njih ostvarili su suradnje već nakon 2 tjedna!
Pridruži se 1 na 1 coachingu te provjerenim metodama i tehnikama koje će ti pomoći da privučeš klijente i ostvariš suradnje već za samo par tjedana!
1
Kako se izdvojiti iz mase i privući pažnju idealnih klijenata na LinkedInu
2
Mindset i organizacija za uspjeh na LinkedInu
3
Kako urediti LinkedIn profil da bude magnet za nove klijente
4
Kreiranje sadržaja koji privlači pravu ciljanu grupu
5
Kako povećati reach i engagement na LinkedInu
6
Kako proširiti svoju mrežu na LinkedInu s potencijalnim klijentima
Ako želiš vidjeti kako izgleda ova jednokratna investicija, rezerviraj BESPLATNI video poziv sa mnom.
Taj video poziv služi za 2 stvari:
Kad god da se učinilo da ti mogu pomoći i da je ovaj program prava investicija za tebe ovog trena, tek tad ću krenut pričat o LinkedIn Business Boostu. Ako ne, bez brige; možeš s video poziva otići s vrijednim savjetima za svoj biznis i počet ih implementirati odmah nakon poziva.
ALI! Ako je LinkedIn Business Boost stvarno nešto što te interesira, želim znati da si potpuno predan! Da želiš investirati svoje vrijeme i napore u sebe i svoj biznis. Da si spreman naučiti kako privući i povećati broj boljih klijenata putem LinkedIna. Jesi ovo ti? Odvoji trenutak i ispuni ovu prijavnicu za video poziv sa mnom.
Broj mjesta je ograničen. Ne propusti ovu priliku za transformaciju svojeg poslovanja!
Kako se možeš osjećati sigurno da ćeš uspjeti? Tako što ću ti ponuditi nešto bolje od “Neću ti dopustiti da ne uspiješ”. Tvoje jedine opcije su da uspiješ ili da razvališ!
Ako se prijaviš na program, odradiš sve što je potrebno i nakon 12 tjedana nema pozitivnih rezultata, radit ću s tobom BESPLATNO dok to ne postigneš!
Vrijeme potrebno za pogledati sve videe i napraviti sve domaće zadaće, zajedno s video konzultacijama je oko 15 sati. U programu je 7 videa po otprilike 1h, a konzultacije su ukupno 1,5h. Za domaću zadaću svakoj je osobi potrebno drugačije vrijeme.
Naučit ćeš:
Da sažmem, naučit ćeš o prodaji, marketingu, poslovanju, poduzetništvu, psihologiji, strategiji, pregovaranju i ostalim stvarima koje će ti zauvijek ostati, a pomoći da privučeš klijente i nikad ne ostaneš bez njih.
Žao mi je da imaš loša iskustva sa sličnim programima. Ono što me zanima jest jesi li osoba koja uči iz tih iskustava ili ti koriste kao kočnica da si daš novu priliku za uspjeh? Ponekad su nam neka iskustva potrebna da vidimo što ne radi. Jednu stvar garantiram svojim klijentima koji upišu ovaj program, a to je da će postići rezultate ako slijede sve upute.
Ne. Ako se ne možeš kladiti na sebe i svoj uspjeh, onda ne želim ni ja.
Uglavnom da. Do sad sam radila s ljudima koji su se predstavili kao: coach, konzultant, učitelj stranih jezika, psiholog, psihoterapeut, arhitekt, web dizajner, fotograf, virtualni asistent, savjetnik, profesor, lektor, trener, edukator, maser, kreator sadržaja i dr.
Kako bismo oboje bili sigurni u suradnju, popričat ćemo na besplatnom video pozivu kako bih točno utvrdila mogu li ti pomoći i na koji način. Ne prihvaćam bilo koga u program ako vidim da nismo “kliknuli”.
Razumijem tvoju brigu. Većina ljudi govori da nema vremena, no osobno ne vjerujem u tu tezu. Evo zašto: jer je stvar prioriteta. Ako ti je nešto prioritet, uvijek ćeš pronaći vrijeme. No ne brini se oko toga jer ćeš u programu naučiti kako se bolje organizirati, napraviti efikasniji raspored i stvoriti dodatno vrijeme za ono što želiš.
Uvijek je pravo vrijeme za krenuti u realizaciju svojih želja i snova, zar ne? 🙂
Evo nekoliko činjenica o meni:
A evo i što drugi kažu o meni:
Svoj uspjeh, koji ću ukratko definirati da mogu lijepo živjeti od LinkedIna, pripisujem sljedećim stvarima: investiciji u sebe, fokusu, disciplini, upornosti, marljivom radu, ne odustajanju, slušanju intuicije, otvorenom umu, strpljenju i vjeri da mogu.
Put do uspjeha nije nimalo lak. Koliko sam imala neopisivo predivnih trenutaka na kojima sam itekako zahvalna te plakala od osjećaja sreće i ispunjenja, toliko sam se puta i osjećala usamljeno, plakala od nemoći, osjećala fizičku bol od rasta, imala zdravstvenih problema itd.
Ono čime se svakodnevno vodim jest moja životna misija: pokretanje pozitivnih promjena. To me motivira da ne odustanem koliko god da je teško.
Skroz te razumijem. I sama sam se bojala prve investicije u svoj hobi iako je to bio čovjek kojeg sam poznavala – kolega s faksa. Ono što je meni pomoglo da umanjim taj strah jest razgovor s njim i želja za uspjehom. Tako radim za svaku investiciju o kojoj razmišljam. I je li to onda uopće rizik ili prilika koju treba uhvatiti kao što su je uhvatili svi moji klijenti?
A i sjeti se da postoji garancija na ovaj program: ako odradiš sve po programu i slučajno ne vidimo pozitivne promjene, radit ću s tobom BESPLATNO dok se situacija ne promjeni 🙂
LinkedIn Business Boost košta manje od novog iPhonea, no ako trenutno nisi u mogućnosti napraviti ovakvu jednokratnu investiciju, a vidim da ti mogu pomoći s nekom drugom uslugom, ponudit ću ti je.
Naravno ako imaš želju naučiti koristiti LinkedIn kao svoj novi izvor prihoda. Kroz program imaš moju konstantnu podršku za sva pitanja i uvijek ćeš dobiti odgovor.
Andreji, jednoj od mojih najuspješnijih klijentica, LinkedIn je bila prva društvena mreža koju je odlučila koristiti. K tome u prilog nikako ne idu i njezine godine (50+), no s istinskom voljom i željom se sve može. Danas je jedna od najpoznatijih konzultantica za područje ljudskih resursa, a ovdje pogledaj što je sve ostvarila zahvaljujući sudjelovanju u mojem programu.
Ne trebaš. Trebaš imati volju i želju kontinuirano povećavati svoju publiku s idealnim klijentima.
Nije. Programu su se priključili klijenti koji također nisu znali ili se nisu mogli odlučiti čime će se točno baviti. Zato se tom temom bavimo odmah na početku programa jer je dio kvalitetnih temelja na kojima ćeš graditi svoj biznis.
Ako nisi donositelj odluke o sudjelovanju u programu, neka ta osoba bude prisutna na našem video callu.
Ako si ti donositelj odluke, no misliš da trebaš pričati s bližnjim prije donošenja odluke, moje pitanje za tebe je sljedeće: što misliš da će ti ta bližnja osoba reći? Hoće li ti na tvoju jedinstvenu priliku i šansu da pretvoriš svoje snove u realnost biti podrška i reći “Bravo, samo naprijed”, ili će ti reći da bolje da se i dalje samostalno mučiš doći do više klijenata i novaca kako bi tvoj život bio kvalitetniji? Što ćeš tražiti – odobrenje te osobe ili podršku?
Za sve informacije o programu jedini i najbitniji izvor sam ja sama jer sam ga osmislila i sprovodim ga. Nitko drugi ti ne može reći više, a ako želiš čuti kako je bilo mojim klijentima, slobodno ih kontaktiraj – spojit ću vas!