LinkedIn Headline

Martina Raskaj, Biztique 2023 LinkedIn Consultant #105

Headline je izvrsno mjesto za promociju jer vas pored imena i prezimena, i vaše slike prati svuda po LinkedInu.

Npr. kad komentirate nečiju objavu, vidjet će se vaša slika, ime i prezime i dio Headlinea.

Što napisati u Headline?

Zato je dobro da u Headline napišete one podatke koji su vrijedni za drugu stranu. Kao što sam spomenula u videu Što znati prije uređivanja LinkedIn profila, link se nalazi ovdje gore, imajte jasnu sliku što želite postići na LinkedInu.

Npr. ako ste osoba koja traži posao, navedite nazive radnih mjesta na kojima biste htjeli raditi, bez obzira jeste li nekad već prije radili na tim mjestima, radite li trenutno, ili se tek planirate zaposliti na tim radnim mjestima.

Zašto?

Zato što poslodavci i headhunteri pretražuju svoje buduće zaposlenike po ključnim riječima, odnosno po nazivima radnih mjesta.

A ako to nemate navedeno, teže će doći do vas.

Navedi svoje radno mjesto

U Headlineu istaknite one stvari koje su bitne za to radno mjesto na koje ciljate kako bi poslodavac odmah vidio da ih imate.

Npr. to mogu biti određene vještine, godine radnog iskustva, jezici koje govorite, certifikat koji ste položili i slično.

Ako ste poduzetnik i želite prodati svoju uslugu ili proizvod, u Headline napišite koji problem rješavate, na koji način i kojoj ciljanoj skupini. Bez obzira jeste li vlasnik ili direktor poduzeća, navedite i naziv radnog mjesta koji je vezan uz vaše poslovanje.

Npr. u mojem Headlineu stoji “CV and LinkedIn Writer”.

Zašto?

Zašto nisam navela da sam Bussines owner ili Founder ili nešto slično.

Zato što ljudi koji traže pomoć oko životopisa i oko LinkedIna će u Search opciju napisati CV i LinkedIn, dakle te ključne riječi.

Jer ako ih nemam navedeno u Headlineu, teže će doći do mene.

Istakni rezultate

Nadalje, možete istaknuti rezultate korištenja vaše usluge ili proizvoda, naziv branda iza kojeg stojite, broj zadovoljnih klijenata ili preporuku nekoga od njih.

Pozovi na akciju

Pozovite vaše potencijalne klijente na akciju; da posjete vašu web stranicu, da vas nazovu, da vam pošalju e-mail, da se prijave na vaš webinar, da kupe vašu knjigu ili nešto drugo.

Poanta je da u prvi plan stavite ciljanu skupinu i kako im možete pomoći, tj. da ih privučete njima vrijednim podacima.

Upotrijebi ključne riječi

Još jedna jako bitna stvar za Headline jest da koristite ključne riječi. To su one riječi koje se najčešće koriste i najviše u području vašeg poslovanja.

Npr. ako se bavite marketingom, poželjno je da vaš Headline ima riječ marketing.

U mojem slučaju su to riječi CV i LinkedIn.

Poigraj se s emotikonima

Ako se želite još više istaknuti, koristite emotikone. Upotrijebite nekoliko njih koji su vezani uz ono što piše jer će vas ljudi lakše zapamtiti i vaš Headline će biti atraktivniji.

Tvoj fun fact

I za kraj – navedite neki fun fact o sebi, nešto neformalno. Upravo takve stvari će vaš Headline učiniti jedinstvenim i unikatnim.

Npr. možete navesti da ste Dog person, Lego fan, Chocolate lover, Black belt in taekwondo ili nešto drugo.

Zaključak

Budite kreativni i maštoviti. Istaknite se svojim adutima i onim podacima koji vas čine jedinstvenim.

Razmislite što je to što će privući vašu potencijalnu publiku, potaknuti da pogleda vaš profil, poveže se s vama i pošalje vam poruku.

Zainteresirajte ih s ključnim podacima i onima kojima ćete zasjati u punom sjaju.

Ako muku mučiš s ovom formulom ili želiš sigurnost da je tvoj Headline napisan tako da privlači pozornost, javi mi se putem kontakt obrasca ili na e-mail martina@biztique.hr

5:02

Podijeli objavu