Cover, odnosno naslovna fotografija na vašem LinkedIn profilu, prva je stvar koju posjetitelj vašeg profila vidi i izvrsno je mjesto za promociju.
Doslovce se može dogoditi da osoba pročita vaš cover i skuži da ste baš vi idealna osoba za rješenje njegovih problema i odluči vam se javiti. Pa kud veće sreće!
Kako možete napraviti cover fotografiju?
Možete je napraviti i složiti u PowerPointu, Canvi, Photoshopu ili nekom drugom programu za izradu vizuala, a koji znate koristiti.
Kako urediti cover ako tražiš posao?
Osoba ste koja traži posao i razmišljate što navesti na svojoj cover fotografiji?
Ona je izvrsno mjesto da vaš potencijalni poslodavac ili regruter sazna jeste li profil osobe kakvu traže.
Navedite svoje adute na cover fotografiji. Oni mogu bit: broj godina radnog iskustva, određeni set vještina koji posjedujete, jezike koje govorite, može biti edukacija koju ste pohađali ili određeni certifikat koji imate.
Navedite ono što je direktno povezano s radnim mjestom na koje se želite javit. I za kraj, ne zaboravite navesti i svoj privatni e-mail na koji vam se poslodavac ili regruter može javiti.
Ako ste poduzetnik, i vi se pitate Što da stavim na tu cover fotografiju, odgovor je slijedeći: razmišljajte o toj cover fotografiji kao o svom jumbo plakatu.
Kako urediti cover ako si poduzetnik?
Ono što možete navesti na svojoj cover fotografiji ako ste poduzetnik su sljedeće stvari: možete staviti vaš logo, ime vašeg brenda, popis usluga i proizvoda koje nudite, broj ili imena klijenata s kojima ste radili, postotak uspješnosti korištenja vaše usluge ili proizovda i slično.
Također ne zaboravite navesti na akciju vaše potencijalne klijente; navedite link na vašu web stranicu, recite im da skinu vaš besplatni priručnik, pozovite ih da se prijave na vašu radionicu ili webinar i slično.
Ako želiš da tvoj LinkedIn cover odmah privuče pažnju, pošalji mi link svojeg profila putem kontakt obrasca ili na e-mail martina@biztique.hr