Linkedin – što znati prije izrade i uređivanja profila

Martina Raskaj, Biztique 2023 LinkedIn Consultant #94

Za početak ajmo pričati malo o definiranju cilja.

Što to točno znači?

Kad pričamo o uređivanju LinkedIn profila, ne treba ga shvatiti olako, odnosno Ma joj samo ću ja to ispuniti, ma to je isto kao i CV.

Nije baš!

Definiraj svoj cilj

Važno je pristupiti ozbiljno imajuću na umu svoj cilj. Kad pričamo o cilju kojeg možete imati na LinkedInu, on može biti jedan od sljedećih:

1. Pronaći posao

2. Pronaći nove klijente, partnere, zaposlenike itd.

3. Razvijati svoj osobni brand s obzirom na onaj profil osobe kakvom se želite predstaviti

4. uključuje sve ostalo.

Definiraj svoju ulogu

Sad kad smo definirali vaš cilj na LinkedInu, ajmo pričati o vašoj ulozi. Pod time podrazumijevam da imate na umu iz koje perspektive gledate na svoje predstavljanje na ovoj društvenoj mreži.

Kad pričamo o tome, razlikujemo više uloga.

Jedna može biti da ste zaposlenik određene firme i jednostavno želite imati kvalitetno uređen LinkedIn profil, želite se predstaviti svojoj zajednici, svojim pratiteljima kao osobu koju zanimaju određena poslovna područja.

S druge pak strane, možete imati ulogu poduzetnika koji želi pronaći svoje potencijalne klijente, pričati s njima, stupiti u kontakt s njima i na kraju krajeva prodati svoju uslugu ili proizvod.

Nadalje, možete biti u ulozi koja traži bolji posao pa ćete onda profil popuniti iz te perspektive, predstavit ćete svoja znanja, vještine, talente i radno iskustvo koje će vas prikazati kao profil osobe koja savršeno odgovara onom radnom mjestu na kojem se želite zaposliti.

I za kraj, ali ne zadnje, možete biti školarac ili student koji traži posao ili praksu, nove prilike itd.

Zašto je važno imati definiran cilj i ulogu na LinkedInu?

Zato što npr. jedan student i poduzetnik ne mogu imati na isti način napisan svoj Headline, svoju About sekciju ili kreiranu cover fotografiju.

Da malo pojasnim.

Npr. student će u svoj Headline napisati radno mjesto koje mu je interesantno i na kojem bi htio raditi, dok će s druge strane poduzetnik napisati koji problem rješava i kojoj ciljanoj skupini, odnosno koju konkretnu uslugu ili proizvod nudi svojoj ciljanoj skupini.

I da zaključim, prije nego što krenete s uređivanjem vašeg LinkedIn profila, razmislite o vašem cilju I o vašoj ulozi u kojoj se nalazite.

S obzirom na to, razmislite način na koji ćete ispuniti vaš LinkedIn profil jer ćete tek onda postići željene rezultate.

Ako vam se svidio ovaj video, lajkate ga ili podijelite, te ako biste htjeli naučiti nove stvari, kako se predstaviti kao idealan kandidat ili povećati obujam poslovanja na LinkedInu, pogledajte predložene videe.

Ako nisi osoba od riječi ili ne znaš od kuda početi kod uređivanja svojeg LinkedIn profila, javi mi se putem kontakt obrasca ili na e-mail martina@biztique.hr

04:32

Podijeli objavu