Koje LinkedIn Skills navesti?

Bavite se prodajom, a među top 3 skillsa na svojem LinkedIn profilu imate navedeno HR, Canva i Organizational skills?

Kako to, kako to?

Zbog čega je važna sekcija Skills na LinkedIn profilu?

Sekcija Skills, odnosno vještine, važna je za vaš LinkedIn profil kako bi vaš potencijalni poslodavac ili klijent saznao koliko ste kompetentni za vaše radno mjesto.

Kad se prijavljujete na oglas preko LinkedIna, kod prijave će vam se prikazati koliko se dobro vaš profil podudara s vještinama koje se traže u oglasu.

I ne samo da ćete vi to vidjeti, nego će i s druge strane i poslodavac vidjeti imate li one vještine koje on traži.

Istraži vještine

Zato prvo dobro istražite koje su to vještine koje su bitne za vaše radno mjesto na kojem radite ili za ono radno mjesto na kojem želite raditi jednog dana.

Doslovno u Google možete upisati “Sales Manager skills” i vidjeti koje su to vještine koje krase jednog dobro Sales Managera.

Postoji i LinkedIn alat koji pretražuje popularne i ključne vještine za određeno radno mjesto.

Link na tu web stranicu potražite niže u opisu ovog videa.

Dakle odite na tu web stranicu, upišite ili radno mjesto ili potražite branšu kojom se želite baviti i otkrite koje su to ključne vještine za vaše željeno radno mjesto.

Navedite što više vještina, no pripazite da su one direktno ili na bilo koji način povezane s vašim radnim mjestom.

Koje vještine navesti u top 3?

U top 3 navedite one ključne i najvažnije bez kojih ne biste mogli kvalitetno obavljati svoj posao.

Ako ste poduzetnik, vrijedi ista stvar.

Istaknite one vještine koje su najbitnije za suradnju s vašim klijentima.

Npr. sa svojim klijentima radim na CV-jevima, LinkedInu i osobnom brendingu, zato u top 3 skillsa na svojem profilu imam istaknuto Resume writing, LinkedIn i Personal branding.

Ako želiš da tvoj LinkedIn privlači poglede regrutera i poslodavaca, javi mi se putem kontakt obrasca ili na e-mail martina@biztique.hr

3:00

Podijeli objavu