U ovom tekstu predstavit ću i opisati kako je izgledala suradnja s klijenticom koja je u samo mjesec dana povećala broj upita potencijalnih klijenata za čak 20 puta te u samo 2 mjeseca sklopila čak 5 dugoročnih suradnji!
Važnost upoznavanja klijenta
Nakon što mi se Ana javila s upitom za suradnju, dogovorile smo termin za kratki telefonski poziv kako bismo porazgovarale o njezinim izazovima vezanim za LinkedIn te očekivanjima od suradnje. Nakon pristanka na suradnju, imale smo video sastanak na kojemu mi je ispričala malo više o sebi i svojem poslovanju.
Važno mi je bilo saznati sljedeće stvari:
- koje usluge nudi
- koja joj je ciljna skupina
- kako izgleda njezin idealan klijent
- koje probleme ima njezina ciljana skupina i koja rješenja nudi
- koju vrijednost daje svojim klijentima
- po čemu je jedinstvena na tržištu, tj. zašto da netko izabere baš nju te
- upoznati je i osjetiti njezinu energiju.
Ove stvari su iznimno bitne jer se na temelju njih optimizira i osmišljava sadržaj za LinkedIn profil, a kasnije i pišu objave.
Optimiziranje LinkedIn profila
Anin profil bio je samo popunjen sadržajem, no ne i kvalitetno optimiziran za njezinu ulogu poduzetnice i ciljeve da poveća obujam svojeg poslovanja na LinkedInu. Na temelju konstantne dvosmjerne komunikacije, Ana je na temelju dobivenih savjeta uz detaljno objašnjenje i upute unaprijedila sadržaj i predstavila se na željeni način.
LinkedIn Cover fotografija
Ana je napravila novu cover fotografiju na kojoj je simbolično stavila sliku knjiga te istaknula svoje uloge u poslu – da je profesorica, lektorica i Property Manager. Navela je i svoj hashtag #učimohrvatski, s kojim poziva da je prate svi željni učenja hrvatske gramatike i pravopisa te svoju e-mail adresu na koju joj se potencijalni klijenti mogu obratiti.
Profilna slika
Promijenila je profilnu sliku koja nije bila iz starije prošlosti. Obzirom da samostalno predstavlja svoju firmu i da klijenti rade većinom s njom, važno je da je potencijalni klijenti mogu doživjeti kroz ažuriranu i prikladnu profilnu fotografiju. Ana je uvijek nasmijana i optimistična osoba, što je i prikazala kroz svoj osmijeh 🙂
LinkedIn Headline
Kad netko traži lektoricu na LinkedInu, neće upisati “Owner” ili ime Aninog obrta. Upisat će “lektorica”. Zato je bilo važno iznimno kvalitetno optimizirati i LinkedIn Headline. Ana je u svoj novi Headline napisala sve svoje uloge koje obnaša, kako i kome pomaže, te pozvala na akciju sve one koji žele unaprijediti svoje znanje hrvatskog jezika.
About
Ana je prije u About dijelu bila orijentirana na sebe. Potencijalni klijent nije saznao kakve usluge sve nudi, što točno radi i kako je može kontaktirati.
Nakon suradnje Anin je About orijentiran na potencijalnog klijenta; da mu pruži informacije tko su joj ciljana grupa, koje sve usluge nudi, iz čega drži edukacije i savjetovanja, na koje teme te kako je može kontaktirati.
Osmišljavanje strategije sadržaja
Nakon što smo postavili kvalitetne temelje, tj. optimizirali LinkedIn profil, posvetile smo se osmišljavanju i strategiji objavljivanja sadržaja. Definirali smo Anine teme o kojima će pisati kako bi privukla što više potencijalnih klijenata te kad i koliko često će objavljivati.
Desno: Anin post prije suradnje (639 likeova, 69 komentara i 30.670 viewsa i čak 10 shareova)
Rezultati suradnje
Suradnja s Anom trajala je oko 2 mjeseca. Bile smo stalno u kontaktu, čule se telefonski i preko Zooma. Kad bi negdje zapela, odmah bismo se čule i zajedno pronašle rješenje. U cijeloj suradnji bile smo tim – ni u jednom trenutku nije bila prepuštena samoj sebi, već je imala moju punu podršku i potporu kako bi što jednostavnije prošla kroz cijeli proces, i dobila svo potrebno znanje koje će joj koristiti do kraja života.
U samo 2 mjeseca nakon suradnje, broj upita povećao se s 1 na čak 20 mjesečno!
Uspješno je sklopila čak 5 dugoročnih suradnji, a broj pratitelja njenog #učimohrvatski povećao se na preko 130.
Video testimonial
? Ako i ti želiš povećati svoje poslovanje na LinkedInu, javi mi se na martina@biztique.hr
? Učlani se u Facebook grupu Biztique ili zaprati LinkedIn stranicu.
© Ako već kopiraš tekst, navedi i izvor www.biztique.hr da nisam pisala za džabe ?